tisdag 1 november 2011

Projektplan

Ser att fler kursdeltagare bloggar kring problemet med att komma på ett projekt eller att påbörja skrivande av sin projektplan. Jag vet VAD jag ska göra i mitt projektarbete - så långt har jag kommit alltså - men sen då ... Ett bra sätt för min del är att först låta mig inspireras av andras färdiga projektarbeten för att därefter försöka formulera en plan. Kanske har jag drabbats av lite skrivkramp. Jag vill så mycket, kanske för mycket och hur får man ihop det - det är frågan.:-) Som tur är så finner man på råd genom: Legl, E.(2006). Att skriva texter i vården. Lund: Studentlitteratur. 144 s. Schött, K., Melin, L., strand, H., & Moberg, B. (2007). Studentens skrivhandbok (2:a uppl.). Stockholm: Liber AB. 176 s. Strömquist, S. (2001). Konsten att tala och skriva (3:e uppl.). Malmö: Gleerups Utbildning AB. 242 s. Prova får ni se! Hur gör ni när tillståndet skrivkramp slagit till? Margareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar